Santa Susanna – Camí dels lladres

27 de Juny – 26 km – 2 hores i 5 minuts.

La ruta:

Moltes vegades havia sentit parlar d’aquest corriol, per on antigament passaven els lladres, molt xulo, però molt tècnic, alguns trossos els he hagut de fer baixant de la bici. Sortim de santa susanna, pugem pel camí de la terra roja fins a 4 camins, coll del porc i abans d’arribar a l’erola ens desviem per agafar aquest corriol, baixem cap a valmanya, passem per l’estany de ca l’aulet i tornem per la riera que ens porta als cavalls.

Enllaç wikiloc: Santa Susanna – Camí dels lladres

Fotos de la sortida:

4 fotos del camí, una de l’esglèsia des de l’altre costat de la muntanya i la darrera de l’estany de ca l’aulet.

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Santa Susanna – Camí dels lladres

1. GINETAS BIKERS ha dit:

molt xulu ..!!!! a este si que le tenemos ganas,tendra que esperar su turno porque tenemos tantas rutas que hacer ,que no hay tiempo para todas…!!!!! un abrazo joan,seguimos en onda..