Santa Susanna – Maçanet – Monbarbat – Blanes

9 de Febrer – 55 km – 3 hores i 40 minuts.

Avui una ruta llarga. Surto de Santa pujant per la riera dels cavalls, fa força fred i les basses encara estan gelades, algunes quan passes amb la bici per sobre ni es trenquen amb gruixos de més de dos dits de gel (mireu la foto comparada amb la roda de la bici).

Baixo per un corriol direcció valmanya i passat el pont de fusta m’enfilo per anar a buscar el gr-92 que em portarà fins a Tordera. El pantà tenia a trossos una fina capa de gel. Agafo la pista ampla que em porta cap a Maçanet passant a vora del Puig Mari. Aquí el paisatge canvia totalment, camps conreats, granges i masies.

Creuo la NII i agafo un camí que em porta cap a monbarbat, per variar m’he tornat a perdre per la urbanització i no he trobat la pista de sorra fins al final. Avui pujo per l’altre costat del poblat ibèric, uns camins solitaris enmig dels boscos. Aquí ha començat la part més divertida, ja de baixada cap a blanes he seguit una sèrie de corriols, uns amb més bon estat que altres la mar d’entretinguts, finalitzant a Can Tarranc. I he tornat per baix cap a casa.

Mapa de la sortida:

Enllaç a wikiloc: Santa Susanna – Maçanet – Monbarbat – Blanes

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Santa Susanna – Maçanet – Monbarbat – Blanes

1. GINETAS BIKERS ha dit:

como siempre una buena ruta, lastima de esa perdida en la urbanizacion, pero siempre buscando caminos y alternativas eres un crack, siempre estamos a la espera de tus aventuras, mostrandonos nuevas variantes, vaya carambano de hielo.