Salt d’aigua de Pineda

12 de Febrer – 24 km – 1 hora i 50 minuts.

Llegint cròniques btteres de setmanes anteriors per la blogosfera, alguns bikers han visitat recentment el salt d’aigua, i les fotos que han fet eren impressionants, no em pensava que en aquesta època baixés tanta aigua. Doncs avui ha tocat fer-hi una petita excursió amb l’excusa d’estirar les cames.

Pujo per la riera dels cavalls, giro direcció valmanya i agafo els corriols del gr-92 que em porten fins al coll de porc, d’allà passant per la font de la teula i pels senglars baixo cap a la riera de Pineda, per agafar un d’aquells corriols que hauria de ser declarat patrimoni de la humanitat, tot el camí fins al salt es preciós, realment val la pena.

El salt realment estava espectacular amb força aigua, cada vegada que hi vaig no em puc creure que tant aprop tinguem una meravella com aquesta. Amb el fred d’aquests dies en algunes zones hi havien “caramels” de gel.

De tornada agafo el camí que porta cap a cal Capità, fent una parada al salt que hi ha una mica més avall que avui també estava impressionant.

I cap a casa, pujo cap a quatre camins i la tornada pel camí de la terra roja. Avui ruta més curta del habitual però intensa.

Mapa de la sortida:

Enllaç a wikiloc: Salt d’Aigua de Pineda

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Salt d’aigua de Pineda

1. Montse ha dit:

Ostres, quins paratges tan macos i a tocar de casa!! Avui he anat a un lloc i he pensat en tu! Demà t´ho explico!
    Montse

2. GINETAS BIKERS ha dit:

muy buena ruta,apasionante,me encanta este lugar,veo que no has podido esperar para visitarlo.gracias por tu comentario de esta semana. abrazos..!!!!!