Ermita de Sant Andreu (Calella) i alguns corriols.

12 de Juliol – 29 km – 2 hores i 10 minuts.

Pujar a fins a l’ermita de Sant Andreu ha estat avui l’excusa perfecte per fer un parell de corriols, un per la zona dels senglars i l’altre per Can Carreres.

Sortida en un dia molt ennuvolat per la riera de Santa Susanna amb direcció al cavalls, avui em desvio per un corriol de la dreta per passar per l’antic molí fariner, de tant en tant m’agrada fer-li una visita.

Pujada pel camí habitual fins arribar a 4 camins, molta pols i terreny molt sec. Baixada direcció a Can Pallofa, però a l’alçada del pinball em desvio per pujar direcció als senglars.

Una vegada arribat a dalt, i fets uns quants metres de baixada em desvio per agafar el corriol per sobre de Can Mas que ens porta cap a la zona de la Riera de Pineda, mes concretament fins al camí que porta al Salt. Aquest corriol de baixada es espectacular tant per la vegetació com pel camí.

Segueixo enllaçant uns quants camins, uns més amples, altres més estrets fins a enllaçar amb el camí de pujada a la plaça Sant Andreu. Aprofito per fer una visita a l’Ermita que fa més d’un any que no hi vaig. Solitària, en mig d’un bosc de pins, és una de les ermites més desconegudes.

Torna tocar a pujar ara cap a Can Carreres, seguint la ruta btt 8, primer amunt i després de baixada fins arribar al dipòsit d’aigua d’on surt el camí per pujar al castell de montpalau. Baixo una mica més per després agafar el darrer corriol del dia i el més espectacular en vistes, la ruta de l’horitzó, passa per sobre la pedrera de pineda fins enllaçar amb l’ermita de Sant Rafael. LLàstima del dia, ja que les fotos haguessin estat de postal.

Tornada per la NII fins a Santa Susanna.

Mapa de la ruta:

Enllaç a wikiloc: Ermita de Sant Andreu (Calella) i alguns corriols.

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Ermita de Sant Andreu (Calella) i alguns corriols.

1. GINETAS BIKERS ha dit:

es una ruta muy particular,tiene su encanto; sobre todo la ermita que esta en un lugar apartado del bosque.el molino tambien es un lugar de los que me gusta visitar a menudo disfrutando de la bajada de los caballos.ruta muy bonita.