Santa Susanna – Torrenteres – Corriols Vall de Golinons.

31 de Desembre – 37 km – 2 hores i 45 minuts.

La darrera sortida de l’any m’ha portat per les muntanyes on em vaig iniciar en el tema de la btt, d’això ja fa molts d’anys. Aprofitant la mateixa sortida per fer alguns dels corriols de la cebrianenca d’aquest any.

Sortida de Santa per la riera dels Cavalls per pujar direcció a quatre camins. El principal inconvenient del dia d’avui serà el vent, amb ràfegues molt fortes a estones. A quatre camins han actualitzat el rètols, cosa que feia molta falta.

Baixada cap a Can Pallofa, sot d’en Gòmez i pujada cap a Sant Andreu pel Mortirolo. Pujada cap a tres termes per baixar cap al meu poble natal (Sant Cebrià) pel magnífic camí de les Torrenteres. Primer baixades fortes i despres vistes esplèndides sobre la vall i la riera de Can Mates.

Una vegada al poble, torna tocar a pujar, giro a l’alçada de Can Ferran, on comença la pujada, passant per Can Jan Petit, Can Lladó, on aprofito per fer una foto del poble, i després per cal Correu fins arribar a dalt de tot.

Aquí comença un corriol fantàstic de baixada que em deixa al mig de la vall de golinons al costat de Can Mascaró.

Ara cap a dalt altre vegada, un corriol que passa per mig dels Pins d’en Estanislau, vorejant l’hipica, i que va pujant fins arribar a l’inici del camí dels francesos. Pujo una mica més per la pista principal per agafar un altre corriol que s’endisa per mig del bosc.

Torno a enllaçar la pista principal i agafo un darrer corriol a l’alçada del turó de l’home mort, força llarg i espectacular, amb pendents pronunciades, curves i molta vegetació que finalitza a l’alçada de Can Jan Llort.

Pujada cap a les antigues basures de Calella i baixada per la riera Capaspre fins a la platja, tornada per baix amb molt de vent.

Enllaç a wikiloc: Santa Susanna – Torrenteres – Vall de Golinons

Mapa de la Sortida:

mapa-torrenteres-corriolsgolinons

Aquesta entrada s'ha publicat en Sin categoría i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Santa Susanna – Torrenteres – Corriols Vall de Golinons.

1. GINETAS BIKERS ha dit:

no esta mal para acabar el año con una buena ruta por tu pueblo natal,estas cosas siempre crean cierta nostalgia. como siempre ,para quitarse el sombrero.feliz año Joan..!!!