Radar de Calella – Hortsavinyà.

5 d’Abril – 35 quilòmetres – 3 i mitja.

Sortida de dissabte amb en Julio, Manel, Fernando, Juan Pablo i Carles. Ell surten a les 8 de la plaça i amb reuneixo a les 8:15 amb ells al pavelló de Santa Susanna.

La idea d’avui era pujar primer al radar i desprès a hortsavinyà per les fonts. Pugem primer pel tallafoc al costat de l’autopista per enllaçar amb el corriol que ens porta cap a Sant Pere de Riu.

Agafem el camí al costat del forn de calç per pujar primer cap al castell de Montpalau, rampes dures d’inici amb trams que superen el 20%. Posem el “mode patiment” com diuen els jabalis bikers i cap amunt.

Una vegada arribats a l’alçada del castell, seguim pujant, primer prop del turó de llevant, després arribem al turó de Mijorn on hi ha les antenes.

Allà tornem a planejar fins agafar la darrera pujada del Turò de la Punta de Garbí on hi ha el radar. Ens preparem per fer els darrers 200 metres que són molts durs, en Fernando decideix experimentar amb la gravetat i està a punt de caure per un barranc de 2 metres.

A dalt les vistes són espectaculars, avui que feia un bon dia es veia fins i tot montjuic. Fotos de rigor i cap avall, fins a la plaça sant andreu.

2014-04-05 09.53.07

Hem enganyat a Juan Pablo per fer un tros més, li hem dit que teníem temps d’arribar a Hortsavinyà abans d’anar a esmorzar al pepet. Doncs seguim pujant passant per les fonts del rupit i dels ocells, can pica i fins a hortsavinyà. En 17 km portàvem tot el desnivell acumulat de la ruta.

Ara només falta baixar i “resar” que el pepet no estés tancat, erola , coll de porc, 4 camins i corriol cap can pallofa. Hem esmorzat a can Pepet i tornada per la platja.

Ha estat una ruta curta en quilòmetres però amb força desnivell.

Enllaç a wikiloc: Radar de Calella – Hortsavinyà

Mapa de la sortida:

capturaradar

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Radar de Calella – Hortsavinyà.

1. GINETAS BIKERS ha dit:

ruta espectacular con un desnivel de cracks ,la verdad que el Montnegre tiene para dar y tomar dejando a cada uno en su lugar. gran ruta compañero, de las que me gustan ,pero a mi ritmo …