Poblat ibèric – Trialeres Blanes

18 d’Abril – 49 km- 3 hores i quart.

Després de la sortida del carrilet d’olot, avui surto sol sense un rumb predeterminat, volia fer quilòmetres i no massa durs. Sortida de Santa Susanna direcció a la riera dels cavalls, per fer les primeres pujadetes del camí, dia “nifú nifà”, una mica de fred i tapat al matí. Una vegada a quatre camins baixo pel corriol dels yuppis cap a Valmanya, per anar direcció a Tordera i després direcció a Maçanet.

2014-04-18 09.23.31

El camí que porta cap al Puig Marí plé de bikers, es nota que es festa, el sol començava a pujar i la calor es notava, els primers paisatges del dia amb els camps i boscos verds. A l’alçada del puig marí em desvio cap a Cal coix, passant pel Turó de la dona morta i després pel de Can Grau.

Just davant de cal coix, surt una pista enmig del bosc, fent uns quants tobogans de pujada i baixada m’ha acosta cap a la urbanització de Montbarbat. Serpentejant pels seus carrers arribo a dalt del dipòsit on s’agafa la pista que et puja fins a dalt de tot el turó on reposa el poblat ibèric. Un petit forat a la tanca em permet pujar a dalt de la torre de vigilància on les vistes són impressionants, del mar fins a les muntanyes nevades del pirineu.

2014-04-18 10.01.04

Un petit i dret corriol em baixa de dalt de tot el poblat fins a la pista principal, pista ample fins al turó del pi gros, i després la imponent baixada de mèxic que m’acosta cap a la zona de Sant Pere de Bosc, on aniré a fer uns quants corriols.

2014-04-18 10.41.49

Primer el típic de can bruno per enllaçar després amb el de les vinyes. Aquest no l’havia fet mai, me’l van recomanar com no els ginetas bikers. Es tracta d’un tobogan pel mig dels pins molt ràpid i molt xulo, gens complicat, és una trialera pels no trialeros. Al final del mateix enllaço amb la ruta btt 6 i 7 fent un desnivell d’uns 100 metres per agafar la darrera trialera, la de l’infern, que va seguint les torres d’alta tensió fins a can pruna.

2014-04-18 10.52.01

La resta vorejant la tordera fins a casa, al final ha estat una sortida de gairebé 50 km amb més de 800 m de desnivell, per no saber on volia anar al principi, no ha estat mal.

Enllaç a wikiloc Poblat ibèric, trialeres blanes
Mapa de la sortida:

capturapoblat

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Poblat ibèric – Trialeres Blanes

1. GINETAS BIKERS ha dit:

molt xula ,si senyor ,i pensar que ahir varen estar per aquest camins..!!! aviat les croniques ,es que se acumulen i no tenin temps de posarlas amb tantes festes. gracies per fernos protagonistas en els teus comentaris,pero aquestes trialereres son repetiples una i altre vegade,son fantastiques i divertides.una abraçada Joan..!!