Blanes – Ruta duatló 2014

21 de Juny – 41 km – 3 hores.

Avui erem en Manel, Jaume, Andreu, Fernando, Juan Pablo, David, Juanka i en Miguel Angel. Hem sortit de la plaça a les 8 amb l’objectiu de fer la ruta de la duatló de blanes d’aquest any.

Hem anat per carretera fins al pavelló de Blanes on començava i després hem seguit el track. Uns primers camins per mig del bosc ens han conduit cap a la zona de Can Bruno. Aquesta ruta fa dos vuits, i al seguir el track al començament ens hem perdut un parell de cops, res greu, els sherpas han posat fil a l’agulla i han trobat el camí adequat. Això si a cada cruïlla, escoltàvem nord, sud, est, oest, ….

A l’alçada de can bruno hem agafat el corriol de les vinyes força divertit, algun de nosaltres l’havia fet per primer cop, i després pista ample per pujar fins a la creu del vilar. Per tot seguit agafar la trialera que ens baixa fins a la pista ampla.

2014-06-21 10.11.43

Llavors hem anat per una zona que no hi havíem estat mai, un trencant a mà esquerra abans d’arribar al Vilar que ens ha fet voltar per tota la zona de la riera de Sant Daniel, fent un puja i baixa força divertit. Amb alguna que altra pujada “de collons” o de peu a terra. Aquesta zona ha finalitzat altra vegada a la creu del vilar on hem pujat un tros del camí que porta cap a Montbarbat per desviar-nos cap a la dreta i fer un caminet que ens ha donat unes vistes espectaculars de Sant Pere del Bosc per la part del darrera.

2014-06-21 10.11.01

D’aquí hem anat a buscar els tres turons i el corriol típic fins a can Bruno, per després tornar a pujar cap a la zona de Can Rabassa, on en Juan Pablo ha volgut experimentar amb la gravetat al saltar un tronc ell, la bici no. Un puja i baixa continuat ens ha tornat cap a la zona del pavelló de Blanes. Uns han anat a esmorzar a ca la Maria i els altres cap a casa.

Bona ruta amb la que hem descobert nous camins i corriols.

Enllaç a wikiloc: Ruta duatló blanes

Mapa de la sortida:

Captura

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Blanes – Ruta duatló 2014

1. GINETAS BIKERS ha dit:

este terreno ya lo conocemos de antemano y da para divertirse un buen rato. estos caminos son siempre una buena alternativa para ir combinando con el montnegre,aqui tenemos de todo un poco y es que no hay donde aburrirse,gran ruta..!!!

2. jordi m. ha dit:

Hola joan, el desnivell es correcte ? Si es aixi sembla ruta amena per fer i no patir gaire y de pas coneixer un territori per mi bastant verge.
    Gracies per compartir i a seguir pedalant. Bon estiu !