La creu invertida

20 de Setembre – 52 km – 3 hores i 15 minuts.

Sortida amb en Juanka, Fernando, Miguel Angel, Victor, Andreu, Miguel, Carles, Juan i Josep Oliva. Hem decidit anar a la creu de Canet però en Fernando ha proposat per la ruta al revés. Dons a provar-ho.

Sortida a les 8 de la plaça de Malgrat per fer uns primers 10 quilòmetres xino-xano per la platja, fins a a la riera de Calella. Allà comencem a fer una pujada suau per dins de la riera capaspre direcció a les antigues basures. Són quilòmetres de bon fer, tret del darrer quilòmetre que a part de dret estava ple de pedres i xaragalls.

10649894_957574870935951_6543344953197693743_n

Baixada ràpida cap a Sant Cebrià, com canvia el camí si el fas de pujada que de baixada, vorejem el poble pel costat de la riera cap al pavelló i passat la benzinera de St Iscle ens enfilem cap a dalt de la Creu, cadascú al seu ritme anant pujant. Força gent buscant bolets però amb cistells buits.

Fotos de rigor a la creu i tornem a baixar, en Fernando a punxat i fem una petita aturada. A l’alçada de Can Ginebra agafem el camí de tornada, que en el seu primer tram va als costat de la riera. Que diferent, normalment sempre baixem molt depressa per aquí i no tenim temps a observar el paisatge. A l’alçada del dipòsit de Can Palau pugem per agafar la pista que voreja Castellà d’Indies per després anar a buscar la plaça Sant Andreu, baixada cap a Can Pallofa i tornada per la riera de Pineda. Alguns s’han quedat a esmorzar a la cuina d’en Miquels i els altres hem tornat cap a casa.

10671502_957574774269294_4977534875319871804_n

La ruta no ha estat ni millor ni pitjor, diferent, una alternativa diferent per fer-la de tant en tant.

Enllaç a wikiloc: La creu invertida

Mapa de la sortida:

capturacreuinvertida

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a La creu invertida

1. GINETAS BIKERS ha dit:

de tanto en tanto siempre es bueno invertir las rutas,parecen diferentes.como siempre la creu de canet es un buen atractivo para visitar y disfrutar de la bici en compañía. habrá que repetirla porque desde 2009 no hemos vuelto..!!!