Santa Martí i el Roure amb neu

7 de Febrer – 45 km.

Avui érem pocs, moltes baixes, uns treballant, els altres malalts, la resta al peu del canó com sempre, en Manel, Fernando, Carles, Julio i al principi en Xavi.

Molt de fred havia de fer avui, la idea inicial era pujar cap a l’Erola, baixar als llacs i tornar per sant Martí. A les vuit deunidó el fred que feia, en els primers compassos comptàvem les capes que portava cadascú.

2015-02-07 09.56.00

Pugem xino-xano per la riera dels cavalls esperant a en Julio que se li havien enganxat una mica els llençols, a mig camí s’afegeixen en Joan i en David, ells anàvem a fer corriols però ens han  acompanyat un tros. Pugem cap a 4 camins, coll de porc i cap a l’erola, als vorals ja hi havia restes de neu a l’igual que en els marges. Aquí en Joan, en David i en Xavi han anat pel seu compte a fer el camí de costes. Nosaltres a la nostra.

2015-02-07 10.16.23

Arribem a l’esplai on el paisatge canvia totalment, neu, per tot arreu, el pal indicador de les rutes suposo que de una ventada deu haver caigut, ja no hi era. Ens trobem alguns ciclistes que ens avisen de que hi ha forces plaques de gel, decidim no baixar als llacs per que seria massa perillós. Agafem el camí cap a Sant Martí fent fotos a les zones on hi havia molta neu.

2015-02-07 10.29.37

En Manel havia d’estar aviat a casa, en l’encreuament amb Santa Maria ens deixa per pujar al roure. Nosaltres amb el fred decidim anar a fer un bon esmorzar a Sant Martí (2 galtes, botifarra, …) al costat de la llar de foc, no té preu….

2015-02-07 11.24.03

De tornada pugem cap a Santa Maria i el Roure, aquí el camí es complica una mica més força neu i gel, el que va que constantment patinem i hagem de posar el peu a terra un parell de cops.

2015-02-07 12.53.11

Però la pujada s’ho ha valgut, tot nevat estava impressionant.

2015-02-07 12.49.14

Seguim pel camí pujant per desprès anar a la pista principal que ens porta cap a la plaça felix Rodríguez de la Fuente, amb algun que altre “susto” amb la neu i el gel. Baixada per les 3 fonts, Sant Andreu i Can Pallofa.

Ha estat un dia diferent, on hem gaudit de la bici però d’una forma bastant més lúdica….

Enllaç a wikiloc: Sant Martí i el Roure amb neu

CapturaNeu

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Santa Martí i el Roure amb neu

1. Little-Buac ha dit:

Bona ruta, bona gent i bona taula, tot amanit amb una mica de neu. Celebro tornar a llegir les teves cròniques.