Santa Susanna – Massís de Cadiretes

14 de Febrer – 82 km – 5:45 minuts.

Seguim amb la preparació de la trans, avui una ruta d’aquelles que no et deixa indiferent el Massís de Cadiretes. Mira que fa temps que anem amb bici per aquestes muntanyes i cap de nosaltres exceptuant el Julio havia pujat a Cadiretes, la llunyania d’aquest Massís ens ho havia fet repensar més d’una vegada.

Avui érem en Juanka, en Manel, Julio, Juan Pablo, en Jaume, en Carles, en Pere Godino, en Fernando i un servidor. En David ens ha acompanyat un tros fins a blanes. Sortida de la plaça com sempre i anem voltant pels camps, dia nuvolós però no amb gaire fred. Els primers quilòmetres suaus ens porten  cap a la Tordera, enfilant-la amunt pel seu costat dret fins que travessem el carretera de Tordera a Blanes direcció a Can Bruno, on agafem el corriol de sempre.

2015-02-14 08.52.32

A l’alçada del turó d’en Trompeta girem direcció Sant Pere del Bosc i en el camp de motocròs en David s’acomiada, això no va amb ell, se’n va a fer uns quants corriols. Baixem cap a la depuradora i travessem cap a l’església de les Alegries.

2015-02-14 09.50.01

Uns quants quilòmetres d’asfalt donen peu a la pista de sorra, aquesta enganya una mica, ja que sempre tira amunt, però de forma suau però amb un parell de repetjons guapos. Ens reagrupem al coll de la Palomera on hi ha el dipòsit.

2015-02-14 10.16.03

A partir d’aquí tot baixada fins a Tossa, camí ample i de bon fer, entrem a Tossa per la carretera de Llagostera, on hi havia un control policial. Ens han deixat passar, fèiem cara de bona gent. Girem cap al camp de futbol on fem la darrera parada per treure’ns una mica de roba. Creuem un petit rierol amb algun que altre ensurt,per enllaçar amb la pista que puja a dalt.

2015-02-14 11.23.12

La primera rampa ens ha donat la benvinguda a Cadiretes, 100 metres al 17% no ha estat gens malament, buff, ens esperen 6 quilòmetres fins a dalt amb un desnivell de 500 metres. Els primers quilòmetres son portables, posem el mode “patiment” a ON i cap a dalt. Conquerim primer el Coll del Sastre, per passar després al costat de la Mare de Deu de Gràcia, on la pendent a pujat considerablement. Entre el quilòmetre 4 i 5 està la part més dura d’aquesta ascensió amb alguns pujadots de campionat. Però poc a poc arribem a dalt. Els darrers 20 metres a peu fins al punt geodèsic i la creu del Puig de Cadiretes, 519 metres d’alçada.

2015-02-14 11.26.20

Aprofitem per fer fotos  i esmorzar, ens ho hem guanyat, rialles i bon rotllo acompanyen tota la sortida. Ara queda la tornada. Els 10 següents quilòmetres no han sigut molt exigents però si un constant puja i baixa. El camí ens ha portat primer cap al Puig del Pedrigolet per enllaçar amb la urbanització de fontbona. Seguim per la serra d’en Jaume fins al coll de Terra Negra on tornem a creuar la carretera de Llagostera a Tossa.

2015-02-14 13.30.38

Ara toca pujar fins a la casa de Colònies de Can Mundet on al cap d’un parell de quilòmetres agafem la carretera que ve de l’ermita de Caulés, ruta que vam fer fa un parell de setmanes. Però avui canviem l’itinerari. A l’alçada de Cal barraquer girem cap a les urbanitzacions de Lloret, primer passem per Lloret Residencial, després per Lloret Blau i per les Masies de Lloret, uff quin munt de cases enmig del bosc….

2015-02-14 13.55.51

Les darreres rampes ens deixen a l’alçada de Montbarbat molt a prop del poblat ibèric. Avui decidim baixar per RocaPlana, ja que alguns del grup no hi havien passat mai. Foto de rigor a la pedra i ara si tot avall fins a casa. Al final han sortit 82 km amb gairebé 1600 de desnivell, no ha estat gens malament. Gran ruta per zones on no havíem passat i millor companyia.

Enllaç a wikiloc: Santa Susanna – Massís de Cadiretes

Capturacadiretes

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Santa Susanna – Massís de Cadiretes

1. GINETAS BIKERS ha dit:

Una ruta`para enmarcar, cadiretas es un lugar precioso donde las rampas ponen a cada uno en su lugar.definitivamente ,genial..!!! estais preparados para la transmaresme y mucho mas,admirables si señor..!!