Can Carreres-Esplai-Calella (Volta Ciclista)

22 de Març – 40 km – 3 hores i quart.

Cap de setmana meteorològicament terrible. Dissabte de pluja i avui un vent que s’enduia fins i tot l’ànima. Quedem diumenge darrera de la benzinera amb en Jaume, en Fernando, en Miguel Angel i en Carles. La ruta prevista, pujar a la torre del foc  (telefonista). Volíem agafar pista ample, per evitar les enfangades del dia anterior de pluja.

Pugem direcció a la depuradora i a l’alçada del molí, canviem de ruta, anem cap al radar a veure si fa menys vent. El camí força trencat, fins i tot un arbre que feia barrera que un servidor va intentar sense fortuna treure del camí. Passem pel coll dels Altars i seguim pujant fins a la urbanització de Can carreres per agafar la pista de sorra, amb molt de fang i basses que va passant pel bagueny de Can Carreres fins al collet de Sant Andreu.

2015-03-22 09.25.02

La idea era anar pel camí de les fonts fins a hortsavinyà però el Jaume li ha vingut més de gust pujar per la font dels amics. Baixem fins a l’entrada a la urbanització de Can Domenech i amunt, toquen fer 400 metres de desnivell, a estones amb vent força emprenyador. Quan arribem al creuament d’anar cap a Santa Maria i el Roure decidim que seria bo anar a fer un tomb per Calella. Demà surt la volta i a veure si veiem alguna cosa.

Acabem de pujar fins a la plaça Felix Rodríguez de la Fuente per baixar ara si per la carretera de les fonts fins a Tres Termes i d’aquí cap a Calella, baixem per la carretera nova l’asfaltada per no perdre temps.

2015-03-22 10.59.49

Tots els camions dels equips estan al passeig, però això són altres límits, tot i que no som de carretera, quines màquines, els mecànics posant-les a punt. Em venen ganes de deixar-hi la meva plena de fang perquè l’ajustin una miqueta. Després de bavejar una estona cap a casa per la platja amb un fort vent en contra.

2015-03-22 10.59.59

Enllaç a wikiloc: Can Carreres-Esplai-Calella (Volta Ciclista)

Capturavolta

Aquesta entrada ha esta publicada en Sin categoría. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.